Fiu de tina


Dragostea de mama
16 Septembrie, 2010, 3:54 pm
Filed under: Avort, Cuvinte de folos | Etichete: , , ,

Parintele Ioan Şişmanian, de la Manastirea Petru Voda, despre iubirea mamei si avort:

„Nu se poate nimic, nu poate nimeni sa ajunga la Inviere fara Golgota. Si-acolo in varf, fara nastere. Fara cruce. Si cum o femeie pleaca la drum, la graviditate, si e mai greu si mai greu si mai greu iar cand ajunge sus, dupa 9 luni de zile, nu o asteapta tortul, ci nasterea, care e cumplita. Dar culmea este ca femeia vrea si-a doua nastere, si-a treia nastere…si-a paisprezecea nastere! De ce? Pentru ca iubeste! A iubit extraordinar.

Faptul ca acum  nu mai iubim copiii inseamna ca nu-i mai dorim. Si cautam fel de fel de mizerii sa scapam de ei cumva. Si ne spune acolo dracul, sub forma de sistem de planificare (planning familial): „Noi hotaram cand. Nu Dumnezeu, noi hotaram cand.” E, asta-i dracul, vedeti? Si eu zic: „Asa e, ca vedeti, ca  nu se poate, ca eu sunt student, ca n-am unde, ca n-am cum, ca n-am…” Dar fratilor, iertati-ma, daca ai unde sa te iei in brate, pai sa ai unde sa cresti si copilul. Ca cine pune fasolea la foc daca n-ai si oala? Cine? Ca eu n-am vazut asa ceva. Pune-o peste foc si ce-o fi o fi. Iti trebuie oala, iti trebuie unde, iti trebuie tot ce-i nevoie acolo. Deci sa stiu bine ca nu e bine sa m-apuc sa pun ciment si apa cand nu e si forma acolo, cand nu pot s-o torn intr-o forma. Ca altfel ce fac? Guguloi, il arunc pe drumuri.

Viata mea trebuie sa fie ordonata, iar ordonarea aceasta o da Hristos.


1 comentariu so far
Lasă un comentariu

[…] Dragostea de mama Thu Sep 16, 2010 15:54 pm Parintele Ioan Şişmanian, de la Manastirea Petru Voda, despre iubirea mamei si avort: “Nu se poate nimic, nu poate nimeni sa ajunga la Inviere fara Golgota. Si-acolo in varf, fara nastere. Fara cruce. Si cum o femeie pleaca la drum, la graviditate, si e mai greu si mai greu si mai greu iar cand ajunge […] […]

Pingback de Dragostea de mama - Ziarul toateBlogurile.ro




Lasă un răspuns

