Fiu de tina


Asa cresc copiii
16 Septembrie, 2010, 2:32 pm
Filed under: Lumea in care traim | Etichete: ,

Uitati in faţa televizorului (macar sunt cuminti), mai tarziu in faţa computerului. Efectele se vad nu peste mult timp. In familie, la scoala, in societate.

Scrisoare pentru parinti
de Romulus Chelbegeanu

Daca ar avea parintii ochi sa vada
Si sufletul le-ar fi mereu atent,
In ochii pruncilor cu viata fada
Ar descifra mesajul cel urgent:
„Va rog, iubiti-ma inteligent!”

Nu glume, nici minciuni – bomboane-amare;
Nu vreau bunici si nici televizor,
Nu-mi trebuie nici lux, nici imbuibare …
Putin imi pasa de traiesc sau mor
Dar vreau sa fiu al vostru, nu al lor!

Eu stiu c-aveti profesii elevate
Ca sunteti la curent cu date noi,
C-aveti servici ca eu sa am de toate
Dar fiindca va iubesc pe amandoi,
va spun:
„Eu am nevoie doar de voi”

As vrea ca jucarie OCHII MAMEI
Nu ochii-ndepartati ai vreunui unchi.
Cand ne-ntalnim atrasi de glasul foamei
Si nu pot sta la TATA pe genunchi,
Ma simt ca o mladita fara trunchi.
Nu vreau sa fiu un deget ce acuza,
Gasind olarul singur vinovat.
Am gand curat, si inima refuza
O bomba cu efect intarziat:
Vreau sa devin un OM adevarat!

De-aceea vreau parintii mei sa vada,
Sa aiba sufletul mereu atent,
Ca-n ochii mei umbriti de viata fada
Sa descifreze strigatul urgent:
„Va rog iubiti-ma inteligent!”


1 comentariu so far
Lasă un comentariu

[…] Asa cresc copiii Thu Sep 16, 2010 14:32 pm Uitati in faţa televizorului (macar sunt cuminti), mai tarziu in faţa computerului. Efectele se vad nu peste mult timp. In familie, la scoala, in societate. Scrisoare pentru parinti de Romulus Chelbegeanu Daca ar avea parintii ochi sa vada Si sufletul le-ar fi mereu atent, In ochii pruncilor cu viata fada Ar descifra mesajul cel urgent: […] […]

Pingback de Asa cresc copiii - Ziarul toateBlogurile.ro




Lasă un răspuns

