Fiu de tina


7 luni
4 Februarie, 2010, 12:33 am
Filed under: Avort, Lumea in care traim | Etichete: ,

7 luni…e diferenta dintre o ucigasa si o femeie serioasa, responsabila, care isi planifica grijulie viata si este stapana pe corpul ei.

Cand se face avortul, cam la 6-8 saptamani, e o simpla interventie. Ca e facuta sau nu de medici, femeia isi exercita dreptul de a dispune de corpul ei. Nu e trasa la raspundere de nicio lege, cel putin nu la noi (si nici nu cred ca se va intampla asta vreodata). Daca aceeasi femeie face exact acelasi lucru peste 7 luni, se numeste ucigasa. Va fi inchisa, pedepsita. Se pare ca a comis o crima. Care-i diferenta? 7 luni?

Sau poate…pentru ca nu-l vedem, inseamna ca nu exista? Ati vazut cum se joaca cei mici de-a v-ati ascunselea? Inchid ochii si s-au ascuns. Asa percep ei realitatea. Daca nu vezi, nu exista. E surprinzator cat de multi oameni adulti, maturi, cu pretentii de seriozitate si responsabilitate, prefera sa gandeasca si sa se comporte ca la gradinita. Si de ce aleg acest comportament (mai mult sau mai putin constient)? Doar pentru ca-i incomodeaza. Adevarul, realitatea incomodeaza. Alegem din viata doar ce ne place. Pentru restul…inchidem ochii.

11 comentarii so far
Lasă un comentariu

e pe bune poza?

Comentariu de ramona

Da, Ramona, e foarte reala poza. E luata de pe site-ul acesta.

Comentariu de Fiu de tina

cam cate saptamani are fatul?

crede-ma, si eu sunt impotriva avortului, dar in unele cazuri e necesar!

Daca o fata de 14-17 ani e violata, iar in urma acestui viol ramane insarcinata ce sa faca? Sa pastreze copilul care ii va aminti mereu de tragedia ei in plus ii va distruge viata.
In Romania inca niciun barbat nu are o mentalitate europeana.
O femeie care are un copil, ori se casatoreste foarte greu cu un barbat de varsta lui, ori se casatoreste doar cu un betiv/ un barbat mai mare cu ceva ani ori ramane mama singura.
Ori la noi in tara, mama la 14-17 ani nu e o idee prea buna-din ce va trai fiul dar si mama?

Dumnezeu DA, dar nu iti baga si in gura!

Comentariu de Beea

Beea, exista solutii, intotdeauna. Doar ca unele sunt mai dureroase decat altele iar noi nu avem intotdeauna puterea sa ne asumam aceasta durere.

Stii care-i treaba cu violurile si in general toate cazurile in care se spune ca avortul este necesar? Acestea reprezinta probabil sub 10% din cazurile de avort (as zice chiar ca 5%). Sigur ca pentru astfel de cazuri se deschide o discutie separata, dar nu cred ca e cazul sa ne cramponam in ea. De ce? Pentru ca in jurul nostru sunt femei care considera ca avortul e o metoda contraceptiva, femei care considera ca sexul in sine e un accident (atentie, nu vorbesc de viol, ci de faptul ca au desfacut de bunavoie picioarele alea), femei care isi planifica viata si decid ca in ea nu e loc de copiii, insa sexul e absolut indispensabil. Si multe, multe cazuri din astea care nu fac decat sa dovedeasca o ipocrizie crasa. Pentru ca asta facem, ne ascundem dupa deget. Gasim motive pentru care copilul ala n-ar trebui sa gaseasca. „Aoleu, dar o sa mi se lase sanii, cum sa-l nasc?” Si nu, nu e exagerat ce zic acuma.

cat despre ultima ta afirmatie, eu zic ca ai gasit singura raspunsul. Dumnezeu dă. E suficient atata. Chestia cu bagatul in gura (in fine, in desaga era in expresia originala) nu tine de noi? Adica admitand faptul ca acel copil va fi in grija lui Dumnezeu care ii va asigura traiul (asta inseamna ca „Dumnezeu dă”, nu?), noi de ce zicem ca trebuie sa-l omoram pentru ca nu va avea cu ce sa traiasca (adica suntem convinsi ca nu putem folosi ce ne-a dat)? Nu stiu, modul asta de gandire mi-aduce aminte de povestea cu drobul de sare.

Am sa inchei recomandandu-ti 2 articole, daca nu le-ai citit deja:
intr-unul poti vedea ca exista solutii, chiar si pentru fetele violate pentru care copilul ar insemna o suferinta cumplita:
https://fiudetina.wordpress.com/2009/08/22/alternativa-la-avort-adoptia/

in al doilea poti citi ce spune parintele Tanase despre cum are grija Dumnezeu de copii:
https://fiudetina.wordpress.com/2009/07/05/de-ce-fac-femeile-avort/

Comentariu de Fiu de tina

….

Exista o emisiune „16 and pregnant” pe M.tv.

Acolo sunt cazuri fericite despre adolescente care pastreaza bebele, il da spre adoptie sau il creste impreuna cu parintii ei.
Insa e vorba de America, nici gand de Romania.
Hai sa vorbim si sa fie totul frumos, sa pastram copilul, dar nu multi parinti vor accepta acest lucru.
Si eu am 16 ani,am prieten de un an, si ne-am inceput viata „aceea”. Spun lucrurile acestea pentru ca si eu am trecut prin ele.
El are 21 deci ar fi putut munci.Parintii lui sunt oameni cu frica de Dzeu, si ai mei doar ca-ai mei sunt ceva mai duri.
Am folosit metoda calendarului,eu urmez un tratament medicamentos pt Sop si totusi mi-a intarziat o saptamana.
Iti dai seama ce griji ne-am facut!!
Am facut un test de sarcina si a iesit pozitiv,planuiam ce o sa facem cum si cand.Eu am liceul, ai mei oricum nu sunt de acord cu relatia noastra,exista posibilitatea sa ma oblige sa fac avort. Atunci,in momentele alea critice mi-a demonstrat ca e alaturi de mine si desi ma asteptam sa-mi zica sa avortez, mi-a spus „daca chiar esti,fugim inainte sa se vada burta.”
Ei bine,zis si facut..dar nu a fost cazul pentru ca dupa vreo 3-4 zile mi-a venit perioada aceea.
Acum stiu ca nu aveam cum, stiam amandoi ca nu aveam cum dar ne era frica, si acum ne este desi ne protejam.
Stim foarte bine ce inseamna un bebe:responsabilitate,camin,dragoste,bani.Daca nu ai astea nu consider ca poti creste un copil.
Daca chiar as fi ramas,iar el m-ar fi parasit in mod sigur nu as fi pastrat bebele pt ca ai mei nu ar fi acceptat acest lucru.
ASA CA NU DEPINDE DE O ADOLESCENTA DACA VREA SAU NU BEBELE.
Oricum, de fiecare data cand ne amintim de aceasta intamplare zambim la gandul ca in 2 martie as fi implinit 3 luni de sarcina, iar mie imi zambeste si sufletul pentru ca stiu-„el” o sa fie langa mine orice as face.
Nu e vorba de iresponsabilitate, la noi nu a fost si nu este, e doar acel sentiment de frica.
Sper sa invete cineva ceva din ceea ce tocmai dezvalui.

Comentariu de Beea

Doamne al meu Doamne al nostu!Unde esti ?Unde esti de nu te vedem,Dumnezeul parintilor nostri al mamelor noastre sfinte care nu faceau planuri cu steriletul in inima si pastila in buzunar!Unde esti Doamne sa alungi duhul uciderii din inima noastra.Stiu unde esti …in pantece de ,ascuns nevazut,acolo unde nu vede ochil liber ci doar ecograful..da, acolo mi te-ai ascuns Iisuse caci acolo ai omorat prima oara moartea cand te-ai intrupat in Maica Fecioara.Si acum acelasi destin de victima a neiubirii noastre il ai.Ai ai ai…vai vai vai lacrimi Doamne nu am sa ma plang sa plang sa urlu la pamantul plin de sange nevinovat caruia astazi i se face pomenirea.Pomenirea pomenirea pomenirea .Dar poate ca mie ucigasului ar trebui sa mi se faca pomenirea caci cei care au fost ucisi ca si Tine,nevinovati fiind ,nu au arsura la constiinta ca mine.Mie sa imi faci Doamne parastas ca sunt mort miscator cu pantecele cimitir din care nu va invia nimeni ce groaznic:orice cimitir de pe pamanat e o bogatie pentru trupurile dreptilor din el…dar pantecele meu e mormant ca al iadului.Tu ai invins iadul de jos invinge si iadul din mine.Amin

Comentariu de Florin

Ma intreb cum ar fi sa fi trimis de Dumnezeu pe lume ca sa ajunmgi mai bun… Si, cel rau sa ispitesca un baiat savioleze o fata… Iar tu sa trebuiasca sa te nasti prin ea. Si vrei sa ajungi pe pemant. Esti entuziast si recunoscator… Esti fericit si razi…

Viitoarea mama sufera si se plange, Se gandeste sa faca un avort.
Tu nu sti ce va urma si continui sa te bucuri. nu sti ce e raul si ce e binele caci pe pamant vei invata…
Si, tocmai cand incepusesi sa iei o forma umana in uterul fetei, o creatura de metal intrtra. Iti prinde un picior si ti-l zmulge. Te doare si plangi… Iti vezi visele dezamagite, totul; se naruie precum corpul tau care precum o jucarie e dezasamblat…
Si suferi si plangii…
Si ti-ai ratat sansa caci mama ta nu a vrut sa treaca peste caci nu exista „nu pot” ci numai „nu vreau”.

Si innca ceva…
Avortul, homosexualitatea, pedofilismul, violurile, crimele sunt in regula cat timp nu esista Dumnezeu. Dar, fiindca Exista Dumnezeu, ele sunt oribilitati si omul e cat mai ferit de ele posibil.

Fiindca Dumnezeu exista, trebuie sa ne gandim si la aproape si la cel ce se va naste caci tot om este si el e fratele nostru sufletesc!
Aveti mila fratilor si ganditi-va cum v-ati simti nu trupeste, ci sufleteste daca ati fi aviortati… scuipati in fata de cea pe care o credeati mama si ucisi de cel care trebuia sa va ajute sa veniti in lume.
Cum v-ati simti?

Comentariu de Hehe...

si eu am facut avorturi am o fetita si sotul meu nu a mai vrut altul din motive acceptate si de mine dar nu gindeam ca un copil e un dar de la dumnezeu .Intr-o zi sotul meu din senin m-a intrebat daca mai vrem un copil eram foarte fericita dar cand am ramas insarcinata am avut sarcina extrauterina .Am fost devastata psihic am crezut ca m-a pedepsit Dumnezeu dar acum dupa 1 an de zile am inteles ca DUMNEZEU NU PEDEPSESTE ci ne pregateste sufletul si asa pot sa spun ca il iubesc mai mult si il vad intr-o alta lumina .Sper ca sufletul meu sa fie alinat si sa gaseasca linistea care am atata nevoie .DOAMNE IARTA-MA

Comentariu de liliana

pacat pacat

Comentariu de liliana

„Strigătul mut” („The Silent Scream”) este un documentar care arată că AVORTUL nu „îndepărtează un ghem de ţesuturi”, aşa cum afirmă susţinătorii acestuia, ci UCIDE O FIINŢĂ VIE. Filmul prezintă şi explică înregistrarea cu ultrasunete a unui avort prin aspiraţie, în primul trimestru de sarcină.

Imaginea copilului nenăscut, ferindu-se de chiuretă şi căscând gura într-un „strigăt mut” în încercarea de a scăpa de instrumentul ucigaş, este una din cele mai dramatice scene captate vreodată.

Filmul este realizat şi prezentat de dr. Bernard Nathanson, pe care „Strigătul mut” l-a schimbat total. Din director al uneia din cele mai mari clinici de avorturi din New York şi fondator al organizaţiei care a legalizat avortul în SUA (NARAL), dr. Nathanson a devenit un mare luptător pentru cauza vieţii.

Acest film nu are nimic a face cu religia. Dr. Nathanson s-a declarat ateu. Nu are nimic a face cu „convingerile personale”. Este doar crudul adevăr: avortul nu înseamnă „dreptul femeii de a alege”, ci o crimă comisă „legal” împotriva unei fiinţe umane.

Comentariu de mihailandrei

Realitatea

Comentariu de Dan




Lasă un răspuns

