Fiu de tina


Dumnezeu ne pedepseste sau ne pedepsim singuri?
3 Noiembrie, 2009, 9:11 pm
Filed under: Avort | Etichete: ,

Oamenii au tendinta sa dea vina pe Dumnezeu pentru tot raul din viata lor. Cred ca e o pedeapsa (dar e doar o constatare, nu fac efortul sa nu-i mai greseasca celui despre care cred ca i-a pedepsit). Iar cateodata mai judecam si raul din viata altora si nu gasim decat explicatia asta: „L-a pedepsit Dumnezeu!”

Ei bine, eu cred ca Dumnezeu nu pedepseste, cel mult ingaduie sa ni se intample raul (spre indreptare). In majoritatea cazurilor insa (90%), noi suntem cei care ne facem singuri rau si nici macar nu realizam asta. Dar consideram ca suntem pedepsiti. Uitati-va in propria viata. Cate din relele care au venit au fost „lasate de Dumnezeu” sau au avut o cauza anume (o actiune a voastra sau o fapta din trecut)? Ca sa-mi sustin teoria, dau un exemplu (ca la scoala). Spuneti-mi, ce implicare credeti ca are Dumnezeu in povestea de mai jos (o marturie gasita pe un forum)?

„… fetelor… am toate motivele sa cred ca am luat o infectie cu transmitere…
pana intr-o anume zi am fost perfect sanatoasa, fara vreo scurgere sau hemoroid vreodata. intr-adevar, m-am spalat intotdeauna inauntru, am luat 10 ani anticonceptionale si am o gramada de avorturi la activ… deci, peste asa istorie, un virus sau stiu eu ce, poate face ravagii.  colon iritabil nu am… maine merg din nou la proctolog… cum naiba sa nu se duca inflamatia in atatea luni??? ce microb o fi? ca nu aud pe nimeni cu hpv de asa ceva. si de cand am citit ca da cancer orofaringian parca ma oare si urechea… m-a terminat psihic… imi vine sa ma operez singura si sa scot tot…

am facut genotiparea. astept rezultatul si asteptarea asta ma apasa rau de tot…  bine ca existati voi si lu’ doctoressa sa-i dea Dumnezeu sanatate ca a inventat locul acesta… cui sa spun? cui sa-i vb de hpv si microbi genitali???  as fi fost la nebuni in toata perioada asta fara voi…”

Si inca un exemplu.


2 comentarii so far
Lasă un comentariu

Evident, boala, durerea, singurătatea, pragul nebuniei sunt consecinţele libertăţii noastre,de fapt, ale aroganţei de a ne crede liberi, când adevărata liberatate e doar în Dumnezeu.

Comentariu de Theodora

Pai omul daca se iubeste pe sine, ii e greu sa spuna aca a gresit si da vina pe cel care ar fi putut schimba tot: Dumnezeu.

Comentariu de Hehe




Lasă un răspuns

