Fiu de tina


Rugăciunea unui cărturar alexandrin
25 August, 2009, 12:04 pm
Filed under: Cuvinte de folos, Rugaciuni | Etichete:

Doamne, Tu ştii: mă doare atât de tare întâlnirea cu Tine. Când vrei să mă îmbrăţişezi, urlu de durere – mă dor toate rănile mele cele supurânde, nenumărate, mici şi mari, ascunse sau văzute. Când Te îndepărtezi puţin de la mine pentru a mă lăsa să înţeleg, din nou – puţin mai mult – cum am fost atâta timp fără Tine şi cum  încă sunt, urlu şi mai puternic. Nu pot fără Tine, iar cu Tine mi-e iarăşi, atât de greu, în acest început al iubirii, atât de firav, care nu se mai sfârşeşte. Tu eşti atât de blând şi delicat. Te privesc în icoană şi mi se face frică. Mi-e teamă de Sfinţenia Ta. Văd (oare văd?) cât de departe am căzut de la Tine. Atunci, Tu vii din nou să-mi spui că mă iubeşti fără nici o condiţie. Știu că e aşa. Îmi văd pe zi ce trece neputinţa şi mizeria, tot mai mult, şi cu asta mi se face tot mai tare dor de Tine. Cu cât vii mai mult, cu atât Te chem mai mult. Nu mă mai lăsa în urâţenia şi mizeria mea. Dar dacă asta sunt? Mă vei respinge, Tu, care pe Cruce ai fost Cel mai urât dintre noi, cu Chipul stâlcit de lovituri, cu Spatele sfâşiat de bice, cu Mâinile şi Picioarele străpunse de piroanele bătute în lemnul Crucii? Oare nu cu aceleaşi piroane şi nu cu acelaşi lemn te jucai, când erai Tu însuţi copăcel, printre picioarele bunului Iosif? Iată, eu refuz acele piroane pentru că mi-e teamă să nu Te lepăd împreună cu ele. Vreau doar în braţele Mamei Tale, în îmbrăţişarea sfântă a Preacuratei. Acolo mi-e bine. Dar pe Tine, Preadulce şi Preabunule, pe Tine te doreşte sufletul meu mai mult decât însăşi viaţa. Nu este viaţa mea fără Tine moarte şi întuneric? Dar eu nu Te pot urma pe Cruce. Ține-mă-vei Tu sub ea măcar? Aduce-mi-Vei aminte de neascultarea mea faţă de Tine? Dă-mi să-mi plâng toate păcatele şi să zdrobesc fără milă toţi idolii cu care am desfrânat în Templul Tău cel sfânt.

preluat de aici


4 comentarii so far
Lasă un comentariu

Cand ai pierdut totul si nu-ti mai ramane nimic decat D-zeu ,vei descoperi ca El iti este indeajuns.

Comentariu de susana

…intr-adevar Susana…dar fericiti sunt cei ce-L descopera inainte de a fi siliti sa o faca…

Comentariu de Lorena...

asa este

,, Doamne, îţi ofer perna mea…
cândva mirosind a levănţică,
să fie acum perna Ta,
să-Ţi pui capul pe ea şi,
de acolo, să mă priveşti
şi să cauţi în lăuntru
şi să distingi ce este bine
şi ce este rău…..
Şi, Doamne,
să îmi şopteşti,
mustrător şi alinător
toată vina zilei,
pe care mi-o ierţi
şi mi-o îndrepţi .,,

Comentariu de susana

Când Te ştiu aproape de mine, duhul îmi arde, ochii îmi strălucesc, picioarele îmi aleargă, mâinile îmi zboară.
Preaiubitule drag, câte aş dori să-Ţi spun acum, când nu pot decât să tac, adorându-Ţi în lacrimi dragostea şi slava Ta, amândouă la fel de mari, Iisuse!…
bsusyka: Cand Dumnezeu iti pune un cuvant in inima parca iti inunda tot trupul si nu mai poti pana nu dai si altora din aceasta bogatie a dragostei Sale

Comentariu de susana




Lasă un răspuns

