Fiu de tina


Nu credeam…
20 Iunie, 2009, 12:36 pm
Filed under: Caderi si ridicari | Etichete:

…ca o sa ajung atat de departe

…ca o sa ma indepartez atat de mult

Nu credeam ca nu o sa mai cred

Si totusi, a trebuit sa invat pe pielea mea. Altfel, nu as fi crezut


1 comentariu so far
Lasă un comentariu

PSALMUL 3
1. Doamne, cât s-au înmulţit cei ce mă necăjesc! Mulţi se scoală asupra mea;
2. Mulţi zic sufletului meu: „Nu este mântuire lui, întru Dumnezeul lui! ”
3. Iar Tu, Doamne, sprijinitorul meu eşti, slava mea şi Cel ce înalţi capul meu.
4. Cu glasul meu către Domnul am strigat şi m-a auzit din muntele cel sfânt al Lui.
5. Eu m-am culcat şi am adormit; sculatu-m-am, că Domnul mă va sprijini.
6. Nu mă voi teme de mii de popoare, care împrejur mă împresoară.
7. Scoală, Doamne, mântuieşte-mă, Dumnezeul meu, că Tu ai bătut pe toţi cei ce mă vrăjmăşesc în deşert; dinţii păcătoşilor ai zdrobit.
8. A Domnului este mântuirea şi peste poporul Tău, binecuvântarea Ta.

„3. Nădejde neclintită, Tu ne vei păstra pacea noastră, că întru Tine ne punem nădejdea.
4. Încredeţi-vă în Domnul pururea, căci Domnul Dumnezeu este stânca veacurilor.
8. Pe calea judecăţilor Tale, Doamne, noi Te aşteptăm; numele Tău şi amintirea Ta erau nădejdea sufletului nostru.
9. Sufletul meu Te-a dorit în vreme de noapte, duhul meu năzuieşte spre Tine; căci când îndreptările Tale vor fi pe pământ, cei ce locuiesc lumea vor învăţa ce este dreptatea. „(Isaia )

Dumnezeu sa-ti dea pacea Sa si incredere in El.

Comentariu de MONICA




Lasă un răspuns

