Fiu de tina


Pogorarea la iad
18 Aprilie, 2009, 11:08 am
Filed under: Caderi si ridicari | Etichete:

Pogorarea la iad

Dintre toate, este icoana cea mai draga sufletului meu. De ce? Pentru ca imi da speranta.

Oare cate mii de ani au petrecut in iad Adam si Eva? Cat de mare sa fi fost intunericul si ce uimire cand a venit Lumina! In gradina Raiului, ei s-au ascuns de Dumnezeu pentru pacatele lor, acum insusi Dumnezeu vine sa-i caute. Din nou. Chiar si in intunericul iadului. E uimitor cata iubire are Dumnezeu pentru copiii Sai! Cat de departe poate sa mearga ca sa ii salveze!

Ma uit in icoana cum Iisus ii inlantuieste pe Adam si Eva, cu mainile Sale. Un lant al Vietii, al iertarii. Stiu, uitandu-ma la aceasta icoana, ca Dumnezeu ma va cauta si pe mine in iadul in care m-am aruncat, ma va gasi, imi va intinde mana, ma va salva. Ce isi poate dori mai mult un crestin decat sa vada intinsa mana lui Dumnezeu catre el, chiar si in locul unde nu credea ca-l va vedea vreodata, in intunericul iadului?

Nu trebuie sa fii mort ca sa te afli in iad. Iata, sub picioarele lui Iisus se afla un om inlantuit. Va fi salvat sau va ramane acolo, in chinuri vesnice, depinde doar de el. Iata, Adam si Eva intind mainile catre Iisus, tot corpul lor se inalta spre Lumina, lasand in urma intunericul iadului.

De aceea am speranta cand privesc aceasta icoana. Pentru ca vazand-o, nu ma mai pot amagi ca Dumnezeu m-a parasit. Nu, El este cu mine oriunde, oricand. Iar daca eu aleg sa-l tarasc in intunericul iadului, va veni dupa mine, ma va intari si va astepta sa-i intind mana. Caci mana Lui e intinsa vesnic catre mine.


6 comentarii so far
Lasă un comentariu

Emotionant articolul scris de tine.

Comentariu de Monica

Multumesc Monica. Atunci cand suntem cazuti in pacat, cea mai mare greseala e sa ne pierdem speranta. Sa-L parasim pe Dumnezeu, crezand ca El ne-a parasit la randul lui, ca S-a scarbit de noi si de pacatul nostru. O, daca am stii cat de multa rabdare are si cat de indurator e!

Am vizitat blogul tau, o sa revin. Am citit lucruri frumoase acolo🙂

Comentariu de Fiu de tina

Cam prea tarziu .Eu am trecut prin aceasta greseala si chiar am agravat-o acum cativa ani.
Ma uitam pe articolele tale mai ales cele din noiembrie 2008 si ma regasesc (din nefericire ) in ele .Atatea caderi …
Iar articolul asta al tau mi-a placut in mod deosebit.
M-a impresionat foarte mult . Asa de mult incat am adaugat blogul tau in lista mea din josul paginii de unde citesc diverse articole.
Cand citeam articolele referitoare la caderi si la starea sufleteasca destul de dificila , m-am intrebat daca ti-ai revenit .
Uitandu-ma un pic pe articolele din 2009 , parca nu am gasit aceeasi stare de spirit.
Dumnezeu sa te aiba in paza Sa !

Comentariu de Monica

Din pacate, am cazut din ce in ce mai rau. Dar il simt pe Dumnezeu din ce in ce mai aproape de mine si inteleg si stiu ca greselile sunt spre indreptare si ca lupta nu e in zadar. Ma tin cu dintii de Dumnezeu, de biserica, si parca acum inteleg lucrurile mult mai bine, am ajuns la alta viziune decat aceea usor visatoare a omului care il descopera pe Dumnezeu dar nu e terfelit inca de ispite si pacate. Important e ca fiecare cadere imi vorbeste despre Dumnezeu, fiecare cadere ma face sa-mi fie din ce in ce mai rusine, fiecare cadere ma face sa alerg la biserica. Fiecare cadere ma face sa inteleg, pe pielea mea, logica lui Dumnezeu si cine stie, poate mai tarziu voi putea sa explic mult mai bine care este aceasta logica celor care la randul lor sunt cazuti sau se pregatesc sa cada. Iar atunci voi avea puterea exemplului personal, nu voi vorbi doar la modul teoretic, ci voi vorbi ca un om care a trecut prin anumite lucruri si a inteles ce e bine si ce e rau.

Cu ajutorul lui Dumnezeu, ma voi ridica si de aceasta data si o voi lua pe calea cea buna.

Comentariu de Fiu de tina

DUMNEZEU SA TE OCROTEASCA SI SA-TI DEA PACEA SA !

Comentariu de Monica

Doamne ajuta!

Comentariu de Fiu de tina




Lasă un răspuns

