Fiu de tina


Doamne, strigat-am către Tine
11 Aprilie, 2009, 10:05 am
Filed under: Cantari si pricesne | Etichete: , ,

Psalmul 140

1. Doamne, strigat-am către Tine, auzi-mă; ia aminte la glasul rugăciunii mele, când strig către Tine.
2. Să se îndrepteze rugăciunea mea ca tămâia înaintea Ta; ridicarea mâinilor mele, jertfa de seară.
3. Pune Doamne, strajă gurii mele şi uşă de îngrădire, împrejurul buzelor mele.
4. Să nu abaţi inima mea spre cuvinte de vicleşug, ca să-mi dezvinovăţesc păcatele mele; iar cu oamenii cei care fac fărădelege nu mă voi însoţi cu aleşii lor.
5. Certa-mă-va dreptul cu milă şi mă va mustra, iar untdelemnul păcătoşilor să nu ungă capul meu; că încă şi rugăciunea mea este împotriva vrerilor lor.
6. Prăbuşească-se de pe stâncă judecătorii lor. Auzi-se-vor graiurile mele că s-au îndulcit,
7. Ca o brazdă de pământ s-au rupt pe pământ, risipitu-s-au oasele lor lângă iad.
8. Căci către Tine, Doamne, Doamne, ochii mei, spre Tine am nădăjduit, să nu iei sufletul meu.
9. Păzeşte-mă de cursa care mi-au pus mie şi de smintelile celor ce fac fărădelege.
10. Cădea-vor în mreaja lor păcătoşii, ferit sunt eu până ce voi trece.


4 comentarii so far
Lasă un comentariu

aceste pricesne ,cand le aud ma ung la suflet,slavaBunului Dumnezeu Doamne ajuta.

Comentariu de calugar remus sebastian

Ce text ! Ce melodie ! Dumnezeiesti ! Ce as putea adauga eu, pacatoasa … Doamne, auzi-ne , iarta-ne si nu ne parasi in veci !Amin .

Comentariu de olivia gabudean

Cred ca exagerezi olivia…
Ori esti intr-adevar foarte fericita, ori…
In orice caz, ai grija caci din prea multa credinta-aparenta poti sa ajungi la fanatism.
Daca ai prea multe lupte interioare in timpul rugaciunilor, sa sti ca ai o problema si trebuie sa te indrepti!
Daca esti calma in timpul rugaciunilor atunci esti pe calea cea buna 😉
Eu sunt zbuciumat cam des, asa ca nu intentionez sa ma dau mare.
Ai grija si sa ai o viata frumoasa 🙂

Comentariu de Hehe....

Multumesc „Hehe”.Sa stii ca eu chiar nu ma pretind o mare credincioasa,daca ai fi citit cu atentie mesajul meu ai fi retinut ca recunosc faptul ca sunt pacatoasa, nu exagerat, dar pacatuiesc si eu ca orice om obisnuit, nu sunt fanatica in nici un caz, iar cand ma rog incerc sa vorbesc cu Dumnezeu , sa fiu numai eu cu el in confesiunea mea , nu am alte preocupari in timp ce ma rog. Il rog sa ma ierte pentru greselile mele, pe care sincer si adanc imi pare rau ca le-am facut .Sa-l lasam pe El sa ne judece pe toti .

Comentariu de olivia gabudean




Lasă un răspuns

