Fiu de tina


Eu (cu cine) votez?
16 Noiembrie, 2008, 11:54 pm
Filed under: Tara noastra-i tara noastra | Etichete: , , ,

Nu aveam de gand sa fac efortul de a merge la vot. Motivele nu le detaliez acum, aici. Totusi, era cat pe-aci sa-mi schimb decizia in momentul cand am citit mesajul Aliantei Familiilor din Romania. Pe scurt, ei au creat o lista alba si o lista neagra a candidatilor pe care (nu) ar trebui sa-i votam, criteriile pentru construirea acestor liste tinand de respectul candidatilor fata de valoriile familiei. Pana aici toate bune si frumoase. Am cautat cu bucurie lista candidatilor din Bucuresti (ne)recomandati, poate-poate lista alba imi va arata omul pentru care merita sa depun efortul de a merge la vot.

Dezamagire mare. Pentru Bucuresti, vederea numelui celui care tinea capul Listei Albe mi-a taiat orice fel de entuziasm. Da, e vorba, bineinteles, de unicul, inegalabilul, domnul George Becali (alintat Jiji). Acest bufon care face de ras ortodoxia PUNCT

Restul listei, mai jos:

L i s t a a l b ă  B u c u r e ş t i

Becali George PNG-CD Deputaţi Colegiu 20
Paveliu Marian Sorin Independent Deputaţi Colegiu 25
Şerban Nicolae PSD-PC Senat Colegiu 4
Petrescu Cristian PDL Deputaţi Colegiu 12
Barbu Sulfina PDL Deputaţi Colegiu 11
Boagiu Anca PDL Senat Colegiu 4
Croitoru Cătălin PDL Deputaţi Colegiu 10
Dincă Dragoş PNL Deputaţi Colegiu 5
Păun Nicolae Partida Romilor Deputaţi Colegiu 1

Nu pot face momentan nici un fel de afirmatie la adresta persoanelor de mai sus. Doar Sulfina Barbu, Anca Boagiu si Catalin Croitoru imi suna cunoscuti si nici unul dintre ei in sens pozitiv.

Deci nu merg la vot.


Lasă un comentariu so far
Lasă un comentariu



Lasă un răspuns

