Fiu de tina


Strain
15 noiembrie, 2008, 2:23 am
Filed under: Caderi si ridicari, Despre mine | Etichete: , , ,

Help meAsa il simt pe Hristos acum. Atat de mult m-am indepartat. Vad, citesc, aud lucrurile cu care intr-o vreme rezonam, acum nu mai simt nimic. Nici nu mai fac eforturi sa simt.

Stiu ca voi reveni la starile acelea. Stiu ca e doar o cadere. Stiu pentru ca am mai trecut prin asta. Mi-a mai fost strain Hristos. Aproape toata viata. E lipsa harului poate. Sau poate e faptul ca mi-am batut joc de putinul har primit.

Cand L-am chemat in viata mea, a venit. Acum nu mai stiu cum sa-L alung. Si-n aceste momente, nimic nu suna mai adevarat decat rugaciunea Sfantului Isaac Sirul:

Intunecatu-s-a mintea mea cu cele lumesti si nu poate sa caute spre Tine cu durere. Racitu-s-a inima mea de-atatea ispite si nu poate sa se-nfierbante cu lacrimile dragostei de Tine.

Te-am parasit, nu ma parasi; am iesit de la Tine, iesi in cautarea mea. Du-ma la pasunea Ta. Numara-ma intre oile turmei Tale celei preaalese. Hraneste-ma impreuna cu ele, din verdeata dumnezeiestilor Tale Taine.


4 comentarii so far
Lasă un comentariu

cititi pe scribd.com
cartea sf Siluan Athonitul:

Intre iadul deznadejdii si iadul smereniei

de asemenea psalmii 25 ,32 si 51
Domnul este bun ,de aceea arata El pacatosilor
calea Sa…

Comentariu de liviu

am uitat sa precizez
Sf Siluan este unul din putinii sfinti carora
i s a aratat Domnul Iisus in vedenie,lucru descris in cartea pe care v am recomandat o.

Comentariu de liviu

Profesorul meu de religie mi-a aratat cum totul provine de la Dumnezeu si cum Dumnezeu e totul.
Dumnezeu este iubire. El ne incurajeaza sa-i ajutam pe fraii nostri. In urmare, Dumnezeu ne arata iubirea fata de apropiati. Satan este iubire de sine. El ne incurajeaza sa ne iubim cat mai mult pe noi.
Deci binele si raul sunt iubire, dar iubiri diferite.

Comentariu de Hehe

Dă-mi, mîna, frate, m-am regăsit în cuvintele tale. Suntem nevrednici. Trebuie să avem nădejde, Iisus este biruitor. Doar el poate face din inima de tină templul Duhului Sfânt!

Comentariu de Theodora




Lasă un comentariu