Fiu de tina


Iarta-ma, Dumnezeul meu!
20 Octombrie, 2008, 8:18 pm
Filed under: Cantari si pricesne | Etichete: , , ,

Pentru gandul nesfintit
Pentru patima-n iubit
Pentru vorba fara har
Doamne, iarta-ma Tu iar!

Pentru timpul meu pierdut
Fara rodul ce l-ai vrut
Fara dragoste cu jar
Doamne, iarta-ma Tu iar!

Pentru felul meu firesc
Printre oameni cand vorbesc
Pentru traiul in zadar
Doamne, iarta-ma Tu iar!

Pentru nevegherea mea
De-a ramane-n voia Ta
Pentru tot ce-a fost murdar
Doamne, iarta-ma Tu iar!

Pentru cate ti-am gresit
Pentru patima-n privit
Pentru tot ce-a fost murdar
Doamne, iarta-ma Tu iar!

Caci iertarea ce mi-o dai
Imi pastreaza-al pacii Rai
Si ma zboara iar si iar
Doamne,-n vesnicu-ti hotar

cantat de Elisabeta Ticuta


9 comentarii so far
Lasă un comentariu

ma linistesc cu aste cantari!!!!!!!!!!!!!

Comentariu de alixandroiu steluta

Zicea Parintele Arsenie, parca pentru toti românii: „Îmi pare rau de voi ca sunteti slabiti în credinta. Veti cadea din cauza fricii. Frica-i de la diavol; nu va fie frica pentru a va salva sufletele. Vor veni vremuri foarte grele, dar toate sunt îngaduite de Dumnezeu, Care este tovarasul de drum al fiecaruia, de la nastere pâna la moarte. Vor cadea si cei alesi. Îmi pare rau ca sunteti cei pe urma. Va vor cerne. Vor pune impozite, taxe si alte îngradiri. Vor lua totul!” (Sora Septimia Manis, 81 ani, Codlea)

Comentariu de mihaela

Domnul Iisus Hristos: Arsenie, nu Mă mai picta pe icoană, că vremea s-a apropiat. Mergi şi pictează în inimile oamenilor, prin cuvântul tău. Spune-le că vin peste ei necazuri şi siferinţe.
Părintele Arsenie (fiind tot timpul urmărit de securişti): Nu vă necăjiţi de mine, că eu astfel mă hrănesc cu mană cerească… Măi, să răbdaţi şi voi prigonirile lui antihrist, că numai prima durere o simţi, restul suporţi cu ajutorul lui Dumnezeu… Este destul dacă aţi venit o dată sau de două ori la mine, că la dreapta judecată am şi eu un cuvânt de spus. Unde veţi fi, pun mâna în capul vostru şi vă scot afară. Dar este o condiţie: să fiţi buni, să faceţi fapte bune, să mergeţi pe linia Bisericii şi să fiţi tot timpul pregătiţi, cum vă învaţă preoţii Bisericii.

Comentariu de mihaela

Cine-L cunoştea?
Cine-L arăta?
Duhul Sfânt zbura
Deasupra-I stătea.
Tatăl, sus, grăia:
El e Fiul meu,
Fiu şi Dumnezeu:
Pe El să-L urmaţi,
De El s-ascultaţi,
Prunci să botezaţi,
Tineri cununaţi,
Batrâni spovediţi,
Căile sfinţiţi.

Cum venea Mesia
Înflorea pustia.

Botezul primea,
Râul se-ntorcea
Cu valul umbros
În vadul frumos
În malul stâncos
La Iordan în jos.

Comentariu de mihaela

În vremea aceea, pe când mergeau ei, El a intrat într-un sat, iar o femeie, cu numele Marta, L-a primit în casa ei.
Şi ea avea o soră ce se numea Maria, care, aşezându-se la picioarele Domnului, asculta cuvântul Lui.
Iar Marta se silea cu multă slujire şi, apropiindu-se, a zis: Doamne, au nu socoteşti că sora mea m-a lăsat singură să slujesc? Spune-i deci să-mi ajute.
Şi, răspunzând, Domnul i-a zis: Marto, Marto, te îngrijeşti şi pentru multe te sileşti;
Dar un lucru trebuie: căci Maria partea bună şi-a ales, care nu se va lua de la ea.

Şi când zicea El acestea, o femeie din mulţime, ridicând glasul, I-a zis: Fericit este pântecele care Te-a purtat şi fericiţi sunt sânii pe care i-ai supt!
Iar El a zis: Aşa este, dar fericiţi sunt cei ce ascultă cuvântul lui Dumnezeu şi-l păzesc.

Comentariu de mihaela

Ajută-te şi cerul te va ajuta

Comentariu de mihaela

iartama dumnezeul meu iarta doamne pe cei ce pacatuiesc iartai doamne pe vrasmasi nostri iartama pe mine pacatosul care nu sint vrednicsa ridic privirea spre tine doamne

Comentariu de suciu macedon

Doamne Iarta-ma pentru cat iti gresesc in fiecare zi!:(.Iti promit ca ca nu mai fac acele lucruri care ma fac sa ma simt groaznic dupa..:(..Ma simt un nimic..:(..Da-mi putere Doamne!!!!!!Ajuta-ma sa trec peste toate!

Comentariu de crestin

Doamne daca toti ne-am cere iertare si am incerca sa nu mai pacatuim ,sa fim mai buni cum ar aceasta lume?
Vino Doamne IISUSE HRISTOASE,e prea greu in asta lume,toti suntem despartiti in cele patru colturi ale lumii,traim intr-o lume virtuala,nu mai comunicam fata catre fata..
Doamne iarta-ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comentariu de tiberia




Lasă un răspuns

