Fiu de tina


Nu lasa Maicuta sa pierim pe cale…
15 octombrie, 2008, 6:42 pm
Filed under: Cantari si pricesne, Rugaciuni, Sfinti | Etichete: , ,

…caci noi suntem fiii lacrimilor tale

Cand plangeai sub cruce, Maica-ndurerata, te-am primit de mama, noi si lumea toata

O, maicuta sfanta cantata de Teodora Paunescu Tuca

Cautand o icoana potrivita ca sa ilustrez aceasta cantare, mi-a fost imposibil sa nu observ discrepanta dintre doua imagini care o infatiseaza pe Maicuta. Noi suntem obisnuiti sa o vedem pe Maica Domnului impreuna cu Pruncul, tinandu-l in brate duios. Cata intimitate in aceste imagini, iata cum Iisus isi deschide bratele intr-o imbratisare de iubire desavarsita pentru Maica Sa. Aceeasi imbratisare pe care mai tarziu ne-o va da de pe cruce, murind cu bratele desfacute pentru a cuprinde in imbratisarea Sa intreaga lume, pentru totdeauna.

Si cata durere in Maica careia parca i s-a smuls Pruncul din brate. Singura, chircita, transfigurata de durere. Este Maica unui Iisus insangerat, torturat, rastignit pe cruce. Nu cred ca putem intelege pe de-a-ntregul durerea Maicii Domnului, cu toate acestea, ea ne intelege toate durerile si ne-aduce pace si mangaiere cand strigam spre ea, deznagajduiti: Nu lasa Maicuta sa pierim pe cale…


31 comentarii până acum
Scrie un comentariu

E O MELODIE CARE TE PUNE PE GANDURI

Comentariu prin MARGO

o melodie deosebita…te lasa fara glas…

Comentariu prin raluca

Hristos a Inviat!

Comentariu prin adriana

Cu adevarat a inviat!

Comentariu prin Fiu de tina

foarte frumoasa cantarea……

Comentariu prin maria

ceva ce te face fericit ori citde trist ai fite face din bolnav sanatos marire tie doamne marire

Comentariu prin suciu macedon

multumim bunului Dumnezeu ca se mai nasc si astfel de fiinte pe pamanr ,cu asemenea voci inaltatoare.Slavit sa fie Domnul !

Comentariu prin ioana

Totimpul imi vin lacrimile cand ascult cantarea aceasta. Vocile au si ele efectul lor.

Comentariu prin Finta Ana

Ei, am cautat pe acest blog sa vad daca si-a bagat si aici dracu coada si prin asta ma refer la vesnicele proprozitii: “Daca nu sunteti ca noi ardeti in iad”, lucru care mi se pare stupid si care duce la ura, destramare si altele, iar dupa cum stim, ura, razbunarea si distrugerea nu sunt ale lui Dumnezeu.
Frumoase icoane. Totusi am si eu cateva intrebari despre Dumnezeu si daca vrea cineva sa ma ajute, intai sa faca multe rugaciuni pana simte o fericire launtrica dupa care sa se roage dinnou si mai mult si dabea apoi sa intretin a o conversatie cu mine caci am facut toate pacatele posibile, majoritetea prin gand, multumesc lui Dumnezeu.

Comentariu prin Hehe

Despre ce intrebari e vorba?

Comentariu prin Fiu de tina

Hm…
Pentru inceput vreau o lamurire.
Se stie ca Dumnezeu este una cu Fiul si cu Sfantul Duh.
Ei, bine, toata viata m-am rugat la Dumnezeu (tatal) si aproape niciodata la fiul.
ei, bine, si acum nu pot sa inteleg cu mintea cum Iisus e una cu Dumnezeu si cu Sfantul Duh si-l vad ca pe o proiectie a imaginatiei mele, atata tot.
In rest, dupa ai de blasfemii si juraminte strambe m-am gandit sa nu ma mai rog la Dumnezeu pana ma idrept ci la ingerul meu pazitor, ca el, cel care e mai virtuos si mai credincios decat mine sa ma sustina acum cand e mai greu, caci de fiecare data cand ma rog la Dumnezeu mi se strecoara si o blasfemie extrem de grava in rugaciune.(gen injuraturi).
Apoi, nu pot sa infrang total gandul ca sunt sfant. Stiu ca nu sunt, mi-am demonstrat ca nu sunt, dar nu pot sa-l distrug.
Inca ceva.
Sa spunem ca am slujit demonii si ca au reusit sa ma posede. Acum mi-e frica, caci tot imi dau tarcoale cand incerc sa ma indrept.
Cum incep sa simt fericirea si bucuria rugaciunii, cum vin dracusorii sau ce-or fii, nu mao pot sa ma misc si simt cum ma zbat in trup suferind chinuri teribile. Cum il parasesc pe Dumnezeu, cum pleaca, dar dupa ceva timpvine ceva si mai rau…(spun data viitoare).

Comentariu prin Hehe

A, si prin rugaciune la Tatal, nu la Fiul ma refer la faptul ca atunci cand ma rugam, il comparam cu dumnezeu cu un duh sau ceva de genul omnipotent si omniprezent si nu pot sa-l accept limitat de un trup.
Ciudat, nu-i asa?

Comentariu prin Hehe

cred ca toate aceste probleme le vei rezolva discutand cu duhovnicul tau, daca il ai, sau cu un parinte care sa-ti devina si duhovnic si sa te spovedeasca pentru ca ai nevoie de har. Tot ce ti se intampla e lupta pe care o ai de la diavol si eu zic sa nu disperi, pentru ca vestea buna e ca se arunca cu atata furie doar asupra celor care incep sa se apropie de Dumnezeu. Deci tu esti pe drumul cel bun, insa trebuie sa te impaci cu Dumnezeu prin spovedanie si sa folosesti harul primit la aceasta taina pentru a te ruga in continuare, chiar daca de fiecare data cazi. Te ridici si o iei de la capat, avand in minte intotdeauna gandul ca Dumnezeu te sprijina.

Incearca sa citesti mult din Sfintii Parinti, incepand cu Patericul si mergand spre parintii contemporani cu noi (Seraphim Rose, Siluan Athonitul etc). Ai sa vezi ca si ei au avut lupte din astea si vei afla cum au biruit ei. In definitiv, sunt “retete verificate” pe care nu trebuie decat sa le aplicam in viata noastra si ne vor duce cu un pas mai aproape de Dumnezeu.

Important e sa nu deznadajduiesti si sa te ridici de fiecare data cand cazi. Si eu trec duc razboiul asta zi de zi si desi l-am lasat pe diavol sa castige fiecare lupta, nu am de gand sa capitulez. In definitiv, nu diavolul m-a facut si nu lui ii apartin, ci Altcuiva.

Ajutor de la Domnul!

Comentariu prin Fiu de tina

o melodie extraordinara ce te pune pe ganduri si te face sa ti se faca pielea ” gaina ” . Extraordinar de frumoasa si de patrunzatoare . O recomand tuturor cand sunt la ananghie si nu numai . . .

Comentariu prin L G

cum pot sa o downloadez ? e o melodie ce nu trebuie sa lipseasca din nici un calculator . o recomand tuturor cu caldura

Comentariu prin L G

am trimis-o pe mail

Comentariu prin Fiu de tina

buna. as dori si eu melodia, daca se poate. si alte cantece bisericesti, religioase. multumesc mult.

Comentariu prin angi

e foarte frumoasa acesta melodie, va rog mult daca se poate sa-mi trimiteti si mie versurile,sa le duc la Biserica sa fie cantata. Vamultumesc anticipat.

Comentariu prin popescu ion

o melodie frumoasa care te umple de viata iti daruieste putere,sperata,dragoste fata de dumnezeu si te ajuta sa vezi ca viata poate fi si frumoasa

Comentariu prin alina

o melodie care te cutremura!

Comentariu prin Alice

textul versurilor de ce nu-l postati>?

Comentariu prin dinu mary

Cum pot descarca melodii de acest gen?

Comentariu prin dinu mary

Succes pe mai departe…

Comentariu prin dinu mary

Minunat cantec…in fiecare vara este cantat la satul bunicilor mei, Plesca, jud. Salaj si cum altfel decat cu mare drag este ascultat si cantat de toata lumea :)

Comentariu prin Alex

Inaltatoare!De ascultat mai ales acum in Postul Sfintei Maria. Ascult-o! Iti da speranta ca mai exista o sansa pentru fiecare dintre noi, oricat de pacatosi am fi!

Comentariu prin Laura

Este minunata, inaltatoare. As asculta-0 la infinit. Te infioara. Doamne ajuta.

Comentariu prin Laurette

…eu am pierit pe cale..m-am ratacit…..

Comentariu prin geo

HRISTOS A INVIAT !
DE CATE ORI ASCULT ACEASTA MELODIE IMI SIROIESC LACRIMI PE OBRAZ FARA SA MA POT OPRI. IN ACELASI TIMP O VAD PE MAMA MEA CARE SI-A PIERDUT BAIATUL DE NUMAI 21 DE ANI, ADICA PE FRATELE MEU. FOARTE FRUMOS, INALTATOR.

Comentariu prin MIRELA

cu greu imi stapanesc lacrimile,Doamne ajuta!

Comentariu prin maria

Cateva versuri au fost folosite si in melodia “Soldatilor nostrii” – Raku & Anda Dumitriu… O rugaciune foarte profunda!

Comentariu prin Angela Rusu

toata nadejdea noastra la tine o punem Maica Sfanta,ajuta-ne

Comentariu prin marina




Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

